Geen producten in de winkelwagen.
Doelen instellen in Google Analytics
In Google Analytics is het mogelijk om verschillende doelen in te stellen. Zo kun je bijvoorbeeld meten hoeveel bezoekers hebben geconverteerd, maar ook hoeveel bezoekers…
In Google Analytics is het mogelijk om verschillende doelen in te stellen. Zo kun je bijvoorbeeld meten hoeveel bezoekers hebben geconverteerd, maar ook hoeveel bezoekers…
Een sessie is een belangrijke en veelvoorkomend begrip in Google Analytics. In dit artikel lees je wat een sessie precies is. Wat is een sessie…
In dit artikel lees je stap voor stap hoe je klikken op een telefoonnummer kunt tracken met behulp van Google Tag Manager. Het tracken van…
Een formulierinzending kun je in Google Analytics op verschillende manieren tracken. Wordt een bezoeker na het invullen van een formulier doorverwezen naar een andere URL?…
Eén van de grote voordelen van Google Tag Manager is de mogelijkheid van auto event tracking. Met auto event tracking krijg je een beter beeld…
Met Google Tag Manager is het gemakkelijk om je (marketing)tags te beheren en toe te voegen aan je website. Het mooiste is dat je niet…
In dit artikel lees je hoe je Google Tag Manager correct op je eigen website installeert. Een account aanmaken Als eerst heb je een Google…
Weet jij welke marketingcampagne op dit moment de meeste traffic naar je website genereerd? En welke campagne zorgt voor de meeste leads? Veel marketeers weten…
In dit artikel lees je alles over het bouncepercentage. Wat is het bouncepercentage Wat is een goed bouncepercentage Waar vind ik mijn bouncepercentage Impact van…